Buikgriep in China - Reisverslag uit Hangzhou, China van Thirza Verburgt - WaarBenJij.nu Buikgriep in China - Reisverslag uit Hangzhou, China van Thirza Verburgt - WaarBenJij.nu

Buikgriep in China

Blijf op de hoogte en volg Thirza

14 Februari 2014 | China, Hangzhou

Ik wist dat het er een keer van moest komen.. buikgriep!
Al dat aziatische eten in combinatie met een jetlag is een no go. De hele nacht wakker dus. Lizzy stond 8 uur al aan de deur en vroeg of ik naar het ziekenhuis vlakbij het hotel wilde. Maar zo erg was het ook weer niet. Wel lief dat ze allemaal zo bezorgd zijn. Er werd verse thee gebracht en flesjes water. Naar werk hoefde ik niet vandaag. Nadat ze weg ging ben ik tot half 3 in slaap gevallen.. veel slaap ingehaald.

Omdat ik geen aziatisch eten meer kon zien, hebben ze brood gehaald bij de bakker. Mini croissantjes en dikke sneetjes brood met jam. Als avondeten haalden we noodles met groenten eten in het restaurant. Voor het eerst met stokjes gegeten! Natuurlijk alle chinezen aan de tafels naast ons aandachtig kijken. Morgen laatste werkdag van de week en dan lekker 2 daagjes vrij.
Hopelijk ben ik 100% opgeknapt.

• 14 Februari 2014 - 14:12

Petra:

Zal ik broodmeel naar je opsturen, met recept? Kunnen je de koks brood leren bakken voor je! Beterschap

• 14 Februari 2014 - 15:34

Mama:

Nou moe, wat een pech he... maar wat zorgt iedereen lief voor je. Blijf maar van de maanvis en de kippenpoten met nagels af. Inmiddels lig je lekker te maffen volgens mij, en dan morgenochtend hopelijk weer fris en fruitig zonder buikproblemen opstaan. Demi ook. Is ze nog koortsig? Hoort w.s. allemaal bij de veranderingen van weer en omgeving, en water en voedsel. You'll get used to it... xx voor nu en trusten, schat!